program

ZIUA I - 10 IUNIE - CONFERINTE

08.00 – 09.00 – INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
9.00 - 11.00 – SESIUNEA I


Noi tendinte in marketing

Manifestations from a 2.0 World
Influx Insights - la intersectia dintre comunicare si cultura populara sta succesul unui brand. Cum evaluam unde se afla aceasta intersectie si cum putem sa o semnalizam pentru consumatorii nostri?
Ed Cotton, Director de Strategie, BSSP
descarca prezentarea pdf

Strategic planning intr-o tara cu o economie emergenta
Mic studiu antropologic asupara sintagmei exista mai multe Romanii si varianta web 2.0 a teorie formelor fara fond.
Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO
descarca prezentarea power point

We either evolve or die!
Ce s-a schimbat si ce nu in lumea marketingului si in viata brandurilor? Care este noul rol pe care il joaca publicitatea astazi?
Martin Cserba, Co-fondator, 101 Worldwide AG

Moderator: Cristian Manafu, Partener, Evensys

11.00 – 11.30 – PAUZA DE CAFEA
11.30 - 13.00 - SESIUNEA II


Noile provocari ale publicitatii

Publicitatea locala pe vreme de criza globala
Ce influenteaza publicitatea acum si cu ce resurse poate fi aceasta imbunatatita.
Serban Alexandrescu, Creative Director, Headvertising
descarca prezentarea power point

When Carrie meets Bridget sau de ce e greu sa fii femeie
O privire in culisele campaniei Pepsi Light ce s-a adresat femeilor, cu povesti care nu idealizeaza, ci inspira.
Elena  Hurjui, Account Manager, Pepsi
descarca prezentarea power point

Cum sa lansezi campanii publicitare sustinute de consumatori
Bine ati venit in lumea in care consumatorii sunt copywriteri, regizori si directori de creatie. Cum ii angajam?
Adrian Preda, Chief Creative Partner, Tempo Advertising
descarca prezentarea power point

Moderator: Florin Dumitrescu, Senior Copywriter, Realitatea TV

13.00 – 14.00 – PAUZA DE PRANZ
14.00 - 15.30 - SESIUNEA III


Campanii tactice in new media

How Internet is changing today
Astazi se vorbeste mult despre influenta Internetului asupra publicitatii si marketingului. Cat de mult se transforma insa Internetul?
Alexis Bonte, Co-fondator & CEO, Erepublik.com


Growing brands today
Rolul tehnologiilor emergente in comunicare - cum putem folosi inovatiile tehnologice pentru a creste si dezvolta branduri si a ne targeta mai atent mesajele.
Dom O’Brien, Emerging Technologies Director, GLUE, Londra

descarca prezentarea power point

Poti face reclama TV si fara televizor
Cum poti sa atingi audienta cu alte ecrane decat cele TV, cum poti sa ai o audienta captiva si sa o bombardezi cu reclame trei ore incheiate. Cum poti sa investesti 60% din buget in online si cum poti sa cheltuiesti 170.000 de euro fara TV. EFICIENT!
Doru Panaitescu, Consultant Independent in New Media
descarca prezentarea power point

New Media Enthusiasm
Accesibilitatea, uzabilitatea si interactivitatea reprezinta nucleul extinderii la scara larga a folosirii noilor canale media. Entuziasmul este cheia in noile canale media, nu doar imaginea de brand, ci foarte mult entuziasm.
Gabriel David, New Media Manager, Media Direction
descarca prezentarea power point

Moderator:
Andreea Popescu, Group Strategic Manager, Media Direction


15.30 – 16.00 – PAUZA DE CAFEA
16.00 - 17.30 - SESIUNEA IV


Micro-Trending: Ce urmeaza?
7 oameni din strategie si cercetare vin la Micro-Trending ca sa iti prezinte 7 tendinte ce pot (sau nu) schimba fata societatii maine.

VORBITORI:

Moderator: Stefan Chiritescu, Head of Planning, Graffiti BBDO

ZIUA II - 11 IUNIE - SEMINARII

STRATEGIC PLANNING

Brand Building in a 2.0 World
Ed Cotton, Strategy Director, BSSP (USA)
descarca prezentarea pdf
Traim in comunitati care se segmenteaza tot mai mult pe baza unor factori culturali si sociali, generand minigrupari cunoscuta sub denumirea de subculturi. Obiceiurile si tendintele acestor subculturi sunt esentiale pentru marketeri pentru ca ele pot oricand exploda in mainstream aducand in joc cerinte si asteptari necunoscute pana atunci. In cautarea unor insighturi relevante trebuie sa sapam tot mai adanc pentru a gasi ceea ce defineste cu adevarat identitatea consumatorilor nostri. Focus grupurile nu mai functioneaza, interviurile nu mai functioneaza, opinion poll-urile nu mai functioneaza pentru ca avem de-a face cu consumatori versati nu numai intr-ale cumparaturilor, dar si in ceea ce priveste marketingul.

Participantii la seminar vor putea sa:
  • afle totul despre o metoda care se refera la etnografia culturala aplicata.
  • exploreze insighturi epocale rezultate din simpla interactiune si va incerca sa replice metodologiile asociate descoperirii acestor mari idei
  • discute despre brandurile cu care lucreaza si sa caute noi mijloace de comunicare si relationare cu clientii lor.

NEW MARKETING STRATEGY
Digital Strategy Optimization
Martin Cserba, Co-Founder, 101 Worldwide (Germany)

Internetul devine incet-incet optiunea principala de informare a consumatorilor. De aceea, trebuie sa fim pregatiti pentru o schimbare radicala in ceea ce priveste modalitatea de interactiune cu acestia. Scopul seminarului este de a provoca pe cei prezenti, folosind chiar instrumentele de baza aflate la dispozitia oamenilor de marketing si a agentiilor moderne.

Participantii la seminar vor putea sa:
  • inteleaga conceptul de “business emotional” si impactul pe care media sociala si tehnologia il au in ceea ce priveste crearea unei comunitati care sa permita relationarea cu persoane din diverse zone geografice si cu diverse branduri
  • afle totul despre cele mai noi instrumente si mecanisme care permit crearea unei strategii digitale unice: atingere, ascultare, angajare, raspandire
  • cunoasca studii de caz privind strategii si tactici de marketing cu relevanta pentru brandurile romanesti si internationale
  • descopere cum pot sa eficientizeze totul, de la obiectivele de marketing (strategie/idee principala) pana la planificarea comunicarii digitale. 

DESFASURARE SEMINARII

Seminariile vor incepe la ora 09.00, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, si se vor desfasura simultan. Durata unui seminar este de minimum 3 ore si include prezentari, exercitii, sesiunea de intrebari si raspunsuri si masa de pranz.

08.00 – 09.00 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR

09.00 – 10.00 SESIUNEA I

10.00 – 10.15 PAUZA

10.15 – 11.30 SESIUNEA II

11.30 – 12.00 PAUZA

12.00 – 13.00 SESIUNEA III

13.00 - 14.00 MASA DE PRANZ

14.00 - 15.30 SESIUNE Q&A




 











 


http://www.graficasitipar.ro/
http://www.eventive.ro